Efter lite tjat...

Jisses vad det tjatas om en önskelista! Helt ärligt vet jag inte vad jag önskar mig, jag har ju haft fullt upp med att luska ut vad jag ska ge Johan! Jag hade bestämt mig för en sak att köpa till honom, tills jag vaknade nyss och ändrar mig! Johan fyller år i dag, så det var kanske lite i sista minuten att ändra sig... Ska undersöka under dagen om det går att genomföra...

Hur som helst... Igår låg jag och Johan i soffan och pratade med vårt lilla barn, ville att det lilla livet skulle kunna komma ut nu. Johan ville att den skulle komma innan midnatt, för han ville inte bli pappa när han fyllt 31... =P "Tyvärr" kan jag meddela att ingen bebis gjorde en blixtentré under kvällen utan den ligger snällt (?) kvar i magen... Idag ska den absolut inte komma ut, vi ska inte dela på födelsedagen med någon - i vår familj försöker vi ha egna födelsedagar, trots att det är helt hysteriskt nästan en månad framöver!

23 juli - Johan
26 juli - Vijay (Johans kompis)
29 juli - Jag, Elsa (min kompis), Ajje (Johans kompis)
30 juli - Martina (min kompis)
3 aug - Johans pappa
5 aug - Johans farmor, Magnus (Johans kompis)
6 aug - John (min kompis)
8 aug - Johans mamma, Paula (min kompis)
12 aug - Min pappa, Viktor (Johans kompis), Christer (min hästägare)

Det är 15 födelsedagar på 21 dagar! Sen får vi givetvis se sen när den nyaste lilla filuren får sin dag... Det är ju lite många dagar att missa om den skulle komma tidigt... Säkrast är ju efter 12 aug...

Idag är första träffen med föräldragruppen. Ska bli skoj att se vilka mer som ska ha barn i samma veva som oss... Hoppas att det är trevligt folk eftersom man fortsätter träffas framöver också, inte bara på dessa träffar utan också senare genom BVC... Har ingen aning om vad dagens träff ska handla om, det visar sig men i morgon ska vi på studiebesök på förlossnings- och BB-avd. Spännande värre! =)

Önskelista var det... Gah, jag vet inte vad jag önskar mig... Jag har ju typ allt jag behöver! Johan gjorde ett försök att hjälpa mig igår - DVD-box (att kunna titta på i väntan på bebisen och sedan när jag sitter hemma och lär känna bebisen alt. när bebisen sover) sen kom vi typ inge längre... Det var inte så lätt att komma på saker - inte ens när man började tänka på roliga, men onödiga, saker...

Jag började iaf fundera på vad jag kanske kommer att kunna behöva... Kläder är alltid skoj! Jag vet inte om jag lagt på mig över höfterna, om mina jeans kommer att passa sen. Samtidigt är det svårt att önska sig kläder - och att köpa kläder till någon annan! Så presentkort på kläder - till MIG inte till bebisen!

Presentkort på klippning vem vet när man ska kunna unna sig en klippning nästa gång!? (Bokar du tid Nathalie - boka i November och se till att följa med som barnvakt!)

Spa-besök typ en massagebehandling eller så... Kanske inte kan användas just nu, men under hösten kanske man kan komma ifrån en timme eller två...

Filmer jag kan uppskatta både filmer och sällskapet att titta på dom med!

Det enda jag kan säga är att köpa saker i syfte till mig, bebisen får snart sin egen dag... Det är lätt att köpa barngrejor, och visst det är praktiskt, men det är mer värdefullt att få något till sig själv när man fyller 25!

Aja, frukost sedan ett litet besök i stan... Ska se om jag hittar det jag ska fixa till Johan innan jag ska hämta honom och åka på föräldraträffen...

Kommentarer
Postat av: syster

av mig kan du få sällskap till filmen då, det blir billigt för mig, ahhahah.....

2008-07-23 @ 12:35:41
Postat av: Jenny

Glöm inte Sarah som fyller år den 1 augusti.... ;)

2008-07-27 @ 02:07:07
Postat av: nathalie

du kan få låna mina dvd-boxar! :P har säsong 1 och 2 av one tree hill ju.

2008-07-28 @ 14:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0