Långsamt men endå snabbt

Det går väldigt långsamt med mina blogginlägg, men dagarna går så snabbt att jag knappt hinner vakna förräet är dax att sova!

Jobbar heltid för fulla muggar, innan jul gjorde jag min sista dag för veckan idag - dvs på onsdagar. Så jag har min första stängning i morgon! Känns lite jobbigt, men jag hade inga jättesena barn i morgon, så det är lugnt!

Idag var jag och Johan och beställde tapeterna till lägenheten! Det kommer att bli så bra! (men dyrt..... =S ) Men jag kan inte hjälpa att jag har lite dyr smak.... =D (det kom precis lite kommentarer från herrn bredvid mig ;P )

Nu är det bara att få upp dom där jäkla tapeterna och ställa in våra möbler, den nya tvn och den nya sängen!!!

Jaja, nu har jag inte så mycket mer att rapportera om idag.... På återläsande!

Kommentarer
Postat av: Morsan

Bättre lite än inget ! ;=)

2008-01-10 @ 06:56:26
Postat av: sandra

uppdatering tackar!

2008-01-14 @ 22:53:27
URL: http://sandrahogqvist.blogg.se
Postat av: Morsan

Nu kan ni där ute glömma att det kommer någon uppdatering på ett tag ! Nu är det "tjockt" ett par veckor framåt. Jag säger bara "banan-kartong"... Jag tror nyckeln har landat i fickan nu ?! Om ni vill kan jag fortsätta skriva här så kan ni få veta vad som händer, ocenurerat ;=)

2008-01-15 @ 15:24:49
Postat av: sandra

cathrins morsa: jag tycker den idén om ocensurerad uppdatering låter toppen!
:D

2008-01-15 @ 16:01:53
URL: http://sandrahogqvist.blogg.se
Postat av: Morsan, igen

Då kör vi på det. Återkommer

2008-01-15 @ 17:23:24
Postat av: Morsan

Jaha, då har dom nycklarna ill nya bostaden. En fin liten 3:a på Frösön. Ja, den är väl inte så liten men det är ju så man brukar säga. Eller ? Lite jobb av hantverkarna så är det dags för inflyttning sen. Kanon-fina tapeter har dom valt. Jag fick inte skriva helt ocensurerat så jag skriver nog inte mer idag. Återkommer....

2008-01-15 @ 21:03:30
Postat av: Magda

Uppdateringar!

2008-01-15 @ 22:26:51
Postat av: Morsan

Magda, vad saknar du ?? Jag skriver så fort det händer något spännande

2008-01-16 @ 10:36:55
Postat av: zandra

Morsan: "En fin liten 3:a på Frösön. Ja, den är väl inte så liten men det är ju så man brukar säga." Jag trodde du skulle skriva "Ja den är väl inte så fin men"... hahahhahahahha

2008-01-16 @ 16:52:07
Postat av: Morsan

"Skitunge", jag är inte lika frispråkig som dig....
Jag tycker om lägenheten men jag hade nog inte gjort lika som ägarna. Men det hade dom nog inte gjort hos mej heller. Så är det, alla är olika. Hur många tror du inte skulle vilja byta med dig ? Få ägna dagarna till det man tycker är roligt ? Det du inte tycker är roligt är väl lönen du får för ditt nuvaranade arbete !? Men du, det är inte många som får sån uppskattning hemma som du får heller.
Det här är kanske inte rätt forum för oss att bråka i så jag återkommer till dig i denna fråga...

2008-01-16 @ 20:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0