Vill skynda på...

Jag blir nog galen snart... Jag har gråtit i princip sedan jag kom hem, det går helt enkelt inte att sluta. Jag kan inte ta en liten diskussion utan att börja gråta, och sedan kan jag helt enkelt inte sluta... Det är inte helt lätt att bara acceptera och det känns riktigt fånigt att man gråter för vad man kan tycka är "ingenting"... Och efter att ha gråtit en liten stund blir man istället galet trött och ögonen vill bara gå i kors... Får se hur länge jag kan härda ut, jag ska jobba från morgonen i morgon så jag får inte vara vaken för länge heller...

Jag har jämfört bilder på magen med andras magar. Stämmer det med att om man bär magen högt så får man en flicka och bär man lågt får man en pojke, så har jag nästan bevis på att det är en pojke... Det har iallafall kännts bra i magen idag, vilket är skönt när man har andra biverkningar... Ska iaf bädda ner mig i soffan nu, fryser och är trött....


I morgon ska jag få njuta av en Subway-macka till lunch! Jag ska äta med mamma. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0