Trött... igen...

Hemkommen från teckenkurs och barnmorskan... Trött som vanligt! Inget konstigt hos barnmorskan, fick alla provsvar idag och alla prover var bra. Känns skönt. Pratade om mitt humör också, att jag har lätt att börja gråta, och hon menade att det beror mycket på tröttheten - att jag inte orkar med mig själv. Hon tyckte att jag ska undvika de tidigaste mornarna och de senaste eftermiddagspassen (stängningarna). Vi får väl se hur det går...

Sen ska hon skicka remissen för ultraljudet idag, jag trodde ju att vi skulle få tiden idag! Nu dröjer det väl ytterligare någon dag, men hon sa att det bilr strax före eller strax efter påsk... Så runt påsk vet vi iaf (och det har vi vetat hela tiden :P)

Nu blir det slapp i soffan en stund! Sen middag!
Kramkalas

Kommentarer
Postat av: Magda

Jag trodde oxå vi skulle få tiden till UL på besöket. Men vi fick hem tiden från förlossningen på post. :-D Det är sååå mysigt att kolla på UL, man blir alldeles tårögd. *hihi*

2008-02-06 @ 20:22:38
URL: http://magdalena.babyblogg.se
Postat av: Erika

Kul, ska ni ta reda på bebisens kön? kram

2008-02-06 @ 20:53:22
URL: http://eriica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0