Nu vet jag!

Jag hade en uppenbarelse i natt, fråga mig inte hur det gick till och så - för det kan jag ändå inte förklara... Men i natt kom jag fram till att jag vet vad det är för filur i min mage!

I Augusti kommer lille VINCENT att komma ut till oss andra!

Japp jag ska ha en pojke, jag skulle bli grymt förvånad om det skulle vara en Thilde (vilket Johan tror att det är)... Hur som helst är jag säker på att det är en Vincent, så nu går jag inte längre och kallar den DEN, utan nu får "DEN" heta Vincent istället!

Jag har iaf konstaterat att jag upplever att magen växer galet snabbt nu... Jag upplever den större nu än förra veckan och då måste det väl vara skillnad annars märker man väl inget själv eller!? Johan muntrar upp mig när jag "klagar" på att jag är tjock (och även annars) att jag klär i bebismage, och att jag är gullig, så jag får väl le och försöka intala mig själv det...

I dag har jag legat i soffan en stund på förmiddagen (efter att Zandra väckte mig - igen... ;) ) sen var jag och Paula och fikade lite, och kvällen har jag tillbringat med min sambo. Vi var och åt på Eastern och sen åkte vi hem och kröp upp i soffan och kikade på film. En soft dag med helt lagom tempo!

I morgon är det dax för familjemiddag, första middagen med bådas föräldrar... Mamma ska fixa grillbuffé - smaskens! Magdalena fyller år, så jag (och kanske Johan) ska försöka åka förbi och äta en bit tårta. Sen är det dax för ett nytt kort på magen! Går ju in i v.15 i morgon! Ca 3 veckor kvar till UL! Längtar jättemycket!

Nu har jag nog täckt upp dagen och morgondagens förberedelser... Så vi läses nog i morgon!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Jag ska banne mig ringa dig snart, för jag vill träffas!

2008-02-15 @ 17:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0