min blogg eller mammas kommentarer

"haha, cathrin, visst inser du att din morsa är ganska rolig? ibland är det nästan så jag läser din blogg bara för att se hennes kommentarer :P" Sandra, jag vet inte exakt hur jag ska tolka detta... Kanske det är bäst att mamma skaffar en egen blogg... Nerå, jag vet att hon kan vara rolig, och det tycker jag om med min mamma! Jag antar att hennes kommentarer inte skulle kunna dyka upp utan min blogg... =)

Idag har jag mått piss! Det började i natt, jag somnade gott, men vaknar efter några timmar och mår illa och har int i magen. Tar med en flt och går in o sätter mig i badrummet, det känns bäst om man är där redan när man blir kass. Efter en halvtimme hade det mesta lagt sig så jag kunde tassa tillbaka till sängen, ligger dock vaken en låååång stund innan jag kan somna. Mådde sedan kasst när Johan väckte mig och det har inte börjat släppa förrän nu på eftermiddagen... Mår fortfarande inte helt bra, men det är iaf bättre... Skönt det eftersom jag ska jobba i morgon! Tänk om man kunde välja när det var läge att vara sjuk, jag har mått illa för flera år framöver anser jag!!!

Hur som helst så har jag legat lugnt i soffan och vilat sedan jag klev upp, och jag tror att jag håller samma tempo till i kväll också... Ingen idé att ställa till med något nu, så jag blir hemma ännu mera!!!

Kikade på McLeods döttrar tidigare i dag, det var ett tag sedan nu, men den serien är kul att titta på. I kväll är det nog One Tree Hill också, så det blir en tv-dag idag... Ska plocka ur diskmaskinen nu en sväng, så det är klart att plocka i efter middagen. Ganska trist blogg idag kanske, man alla dagar kan inte vara roliga dagar!


Kommentarer
Postat av: Morsan, igen

Cathrins mamma kanske har en egen blogg men där finns inget att kommentera. Sen uppdateras den så sällan att det inte är så kul....

2008-02-24 @ 16:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0