Det går inte så bra...

Vi har fortfarande inte helt o hållet fått ordning på internet hemma, så mina uppdateringar haltar fortfarande... Jag försöker fortfarande vara lite duktig, jag lovar, Sandra! Bara internet börjar fungera trådlöst så kan jag sitta på ett smidigt sätt!

Hur som helst, just nu sitter jag hos mamma o pappa. Johan och pappa är på Frösön och lastar av det sista från Körfältet, sedan kommer dom hit och vi ska fika kladdkaka. Hade jag varit hemma med min dator hade ni fått se bilden på magen från i fredags, då jag gick in i v.13, men ja ghaqr inte bilden på pappas dator och därför får ni ge er till tåls! På fredag ska jag och Nadja på stan, jag måste köpa nya byxor. Just nu använder jag bara mjukisbyxor och leggings för att jeans är galet obekvämt över magen nu! Jag ska med andra ord kika på mina första mammabyxor!

Trött som en festande tonåring så ska jag nu dra mig in i köket och vara lite trevlig med mamma. Men jag lovar åter igen att jag ska försöka jobba upp en bättre uppdateringsfrekvens, bara tekniken väljer att samarbeta!

Blev iaf klart att jag går upp med min uppsats v.8, på måndagen. Så måndag den 18 ska jag vara i Härnösand! *suck* Men det är bara den gången för hoppningsvis, sen är det klart.... Håll alla tummar ni kan!!!

Kommentarer
Postat av: Paula

Klart jag gör

2008-02-04 @ 20:38:39
URL: http://paulabli.blogg.se
Postat av: Magda

Jenas med gummisnodd istället för knapp funkar bra om man kommer i jeansen i övrigt! Ett tips ;-) Och så vanliga långa tröjor hade jag...

2008-02-04 @ 22:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0