Är faktiskt lite less nu!

Tänk om man kunde ha en fjärrkontroll för att kunna justera hur man ska må och när sjukdomar ska gå över... Jag har fortfarande lite ont i halsen, jag har körtlar bakom underkäken som gör förbannat ont... Tack och lov sover jag på nätterna nu iaf, men vad gör det när man ändå är trött både mornar och kvällar...

I morgon ska jag jobba igen... Ska jobba 10-14 och på fredag blev det 12.30-16.30.  I morgon ska vi ha möte och då ska vi fixa tider för mig till sista mars, då jag återgår till mitt ordinarie schema (så länge inget oförutsett sker...). Jag hoppas att jag inte får tider så jag missar all verksamhet, då börjar mitt jobb kännas ganska meningslöst... Men vi får se vad som händer i morgon. Efter mötet är det lunch och därefter ska vi ha planering tills jag ska hem - dagen blir med andra ord inte jätteslitsam fysiskt... Kvällen ska jag tillbringa i stallet, som vanligt på torsdagar. Jag och Cornelia ska träna lite igen. Jag hoppas att jag får möjlighet att träna halter och övergångar. Det känns som om det är de momenten som jag har svårast med när jag tävlar.

Nu ska jag njuta lite mer i soffan vid tvn... Jag ska dessutom strax ner i tvättstugan också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0