Visning - igen...

Jag är lite less på visningar nu... Kan ingen bara köpa vår lägenhet!? Idag, kl.15.00, kommer ytterligare en och ska kika på lägenheten. Själva visningarna är ganska roliga, det är skoj att höra okända människorgå och kika och tala om hur fint det är, men städningen! Jag är SJUKT less på att städa som en galning timmarna innan! Jag var bara tvungen att sätta mig en minut och pusta nu... Idag har jag, på 3 timmar, vikt 3 maskiner tvätt (Vincents är vikt, det andra är fint nerlagt i IKEAkassar), plockat ihop i vardagsrum, plockat ihop i sovrum, bäddat sängarna (alla3), diskat handdisken som var, torkat bänkar och bord, röjt av skrivbordet, plcokat om i Vincents hylla för att få in doppresenter efter att ha plockat dom från vardagsrummet och lite mer.... Vad jag inte hunnit med är frukost, ett varv upp till soprummet och dammsugit och torkat golv....

Soprummet är inte akut, det är däremot dammsugningen och golvtorkningen! Äta ska jag göra efter att jag är klar! Problemet nu är att Vincent inte sov så bra ute - tror det var för kallt för honom - så han sover i hallen just nu... Att dra igång dammsugaren nu innebär att han vaknar och gråter och jag måste ta hand om honom... Schemat går inte riktigt ihop.... Rasten är slut nu - Vincent vaknade precis! FAN! =/

Kommentarer
Postat av: Paula

Jag har ingen sjuka, det är tydligen bara mitt immunförsvar som reagerar mot halsflusset jag hade förut så jag är fri och kan leka med dig och bebis. hör av dig!

2008-12-29 @ 17:19:23
URL: http://ingridpaula.blogg.se/
Postat av: Magda

Ingen mer visningsstädning...skööönt! :-)

Sj blev jag klar med lägenheten igårkväll. Det tog mig ca 3 timmar att packa ur dom sista 12 kartongerna och ställa in i hyllor och skåp och dammsuga bort resterna efter flytten och bädda rent i sängen. Så nu har jag det jättefint hemma, och ni är välkomna ner när ni vill och OM ni vill och hälsa på :-)Kram och gott nytt år önskar jag er! Tack för ett mysigt dop igen...

2008-12-31 @ 18:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0