Snabb uppdatering

Här kommer en snabb uppdatering innan jag ska sätta mig och fika lite...

Hade en liten visning igen, ett yngre par var här och kikade vid halv 3 i em. Dom lät intresserade, men dom skulle fundera lite. Dom hade varit på iaf ett ställe till innan dom kom hit. Dom hade bott i en sån här lägenhet tidigare, men snett över gatan på 19. Får s om det är fördelaktigt att dom är behant med lägenheten och vill ha tillbaka en sån... Håll tummarna för oss är ni snälla!

Gav mat till Vincent nyss, när jag lappade honom i rumpan för att han skulle rapa så kom det andra vägen istället - BIG TIME! För fyrtioelfte gången blev det ett blöjläckage! Så frustrerande att det ska bli läckage varje gång! Mamma hade en teori som låter vettig. Han är nog mellan två storlekar så storleken mindre blir för liten och den här blir lite stor och därmed resulterar båda i läckage... Frustrerande iallafall att man råkar ut för det ibland flera gånger om dagen! =/

Ikväll har skruttungen lite feber igen. Det är inte det lättaste att få i honom flytande alvedon, i princip allt spottas ut innan det når svalget... Kanske man ska använda suppar istället? Hur som helst så är han lite gnällig och jag kan nästan sätta en slant på att vi har sonen i sängen ytterligare en natt... (I natt låg han i vår säng och sedan i Johans när Johan flyttade ut på soffan efter att ha fått stryk av sonen...)

Nu vankas det fika! =)

Kommentarer
Postat av: Andreas

Har ni fått en slagskämpe till son?, hehehehehe;-) Johan på soffan ljuva minnen från yngre år när han somnade framför tv.....Oj nu hamnar jag kanske i trubbel...

2008-12-08 @ 23:27:41
URL: http://andzet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0