På mindre än ett dygn!

Och vips så var lägenheten såld! Det gick på mindre än ett dygn! Igår vid 15-tiden var ett par här och tittade på lägenheten, någon timme senare kom ett bud på den. Vi tog inte budet utan satte oss och funderade på vad vi skulle lägga för motbud. I morse pratade jag med mäklaren igen och presenterade vårt motbud och efter ungefär 1,5 timme så fick jag ett nytt samtal från mäklaren om att dom tagit vårt bud och ville köpa! 12.30 idag var jag och Vincent in till stan för att träffa mäklaren och köparna och skriva kontrakt och fixa med handpenningen!

Fan vad skönt att lägenheten är såld nu! Nu är det bara att flytta och 6 februari har vi satt som tillträdesdatum här på Bergsgatan! Men gisses vad fort det gick! Vi har haft så många småvisningar och inget har hänt - plötsligt så är lägenheten såld! Tänk vad snabbt saker o ting kan gå! :)

Jag är iallafall så lättad att det är klart nu! Nu kan jag sätta mig och börja lista alla saker som ska göras inför flytten...
- Adressändring
- Koppla på el
- Telefonflytt
- Bredbandet
- Fixa transportmedel för flyttlasset
- Ringa hon som bor på körfältet och få komma och kika och kolla när hon flyttar ut!
Och en massa mer!

Så skoj! Det kommer att bli så bra! :)

Kommentarer
Postat av: Paula

Åh vad roligt, vad skönt det måste vara! Grattis! :)

2008-12-30 @ 16:34:36
URL: http://ingridpaula.blogg.se/
Postat av: Morsan & Svärmor

Återigen, GRATTIS !!

2008-12-30 @ 18:00:08
Postat av: sarah o elsa

vad roligt:)

2008-12-30 @ 18:36:15
Postat av: nadja

Grattis!!!!!!! Skönt för er =)

2008-12-30 @ 19:37:08
Postat av: Anonym

hejhej va kul att ni fått lägenheten såld!! va skönt för er! kommer det dopbilder på bloggen framöver? kram!!

2009-01-01 @ 10:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0