Telefonen...

Idag har jag suttit i telefonen mest hela min vakna tid! Johan ringde och väckte mig och efter det har jag i princip suttit i telefonen med föräldragruppen...
Första mamman pratade jag med i strax över 1 timme...
Andra mamman blev det ett kort samta med, "bara" 15-20 minuter...
Tredje mamman pratade jag med i 1 timme och 37 minuter!
Fjärde mamman pratade jag inte med, utan jag pratade med pappan och det tog bara typ 7 minuter...

Det var ganska kul att prata med mammorna som det blev långa samtal med... Vi har ju inte hunnit prata privat i föräldragrupperna. Nu skapade man en helt annan slags relation till dom och det var otroligt skönt att prata om lite mer privata saker än det som tagits upp på föräldraträffarna... Dessa två mammor tror jag kan bli de två jag kommer umgås med mest i föräldragruppen... En av dom bor nästan granne med oss! =)

I morgon har jag beräknad förlossning... I natt, vid midnatt, anses jag vara klar för förlossning. Just nu verkar det bara vara jag som är klar, inte bebisen... Vi får väl se vad som händer under kvällen o natten - och framförallt under morgondagen!

Just nu är jag sjukt sugen på Coca Cola!!! Får se om jag lyckas leta fram lite pengar för det.... Annars blir det jobbigt...

Kommentarer
Postat av: Morsan

Gå runt berget, putsa fönster och hoppas hopprep strax innan midnatt.... Jag längtar !!

2008-08-22 @ 16:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0