Still no baby

Ni kan andas, ni behöver inte ringa som dårar, det är ingen bebis idag på morgonen heller... Har dock inte sovit lika bra i natt, det har varit en lite jobbig natt där jag vet att jag vänt o vridit på mig mest hela natten...

Idag ska jag åka med Nadja upp till stallet på förmiddagen. Hon ska rida Ted och jag som aldig gör något nu mera endå passar givetvis på att hänga med! Jag kan ju iaf borsta på ponnyn!!! Igår åkte Nadja och Erika ut till stallet efter att jag dejtat brudarna på stan. Gissa om jag kände mig lite avundsjuk och utanför när Erika igår skulle iväg o rida och Nadja sa att hon skulle rida idag... Måtte den här ungen komma ut snart och påminna mig om varför jag har uppehåll, annars känns det så meningslöst att avstå när jag sååå gärna klättrar tillbaka på hästryggen!

Ska nu äta frukost och göra mig klar så Nadja inte behöver vänta 100 år på att jag ska bli klar... Hon skulle ringa när hon vaknat, vet med andra ord inte exakt när vi ska åka, men jag vet också att jag är seg på morgonen... Sen ska jag försöka hinna ringa lite samtal innan vi ska bege oss...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Har du gått över tiden? Det visade sig att jag har den mildaste grad av havandeskapsförgifning, men inget farligt om jag ser till å ligga på en jämn nivå på alla olika tester hit och dit =P får åka på kontroll 1ggr/vecka.

Ha de bra å lycka till!

2008-08-27 @ 11:03:57
URL: http://emeliemimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0