Stallet

Idag har jag gjort 2 timmar i stallet, gisses så skönt det var att komma upp dit och vara som vanligt! =) Det är lätt att slå ihjäl några timmar där uppe! Snart kanske jag kan ha fast häst 1-2 dagar i veckan igen, ska bli hur skönt som helst! Förra sommaren hade jag häst nästan 2 hela månader, i sommar har jag knappt sett en häst! Det var underbart att komma upp och gosa med de små raringarna!

Nadja! Du ska se Ted! Långhårig och toffsar i öronen... =P Ska nog prata med din mor om att rycka manen och trimma honom lite innan lektionerna sätter igång! ;) Lagom avancerat för min del! =)

Kommentarer
Postat av: nadja

hahah berättade för mamma och hon säger att du är mer än välkommen att trimma honom lite :D sålänge du inte klipper något i luggen! den är helig.

2008-08-04 @ 19:42:16
Postat av: nadja

hahah berättade för mamma och hon säger att du är mer än välkommen att trimma honom lite :D sålänge du inte klipper något i luggen! den är helig.

2008-08-04 @ 19:43:14
Postat av: nadja

hahah berättade för mamma och hon säger att du är mer än välkommen att trimma honom lite :D sålänge du inte klipper något i luggen! den är helig.

2008-08-04 @ 19:43:39
Postat av: nadja

hhahahaha ska hälsa fråm mamma att du är mer än välkommen att trimma ted, sålänge du inte rör luggen, den är helig! :P

2008-08-04 @ 19:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0