Skönt

I natt har jag äntligen fått sova lite bättre! Har bara varit upp på toa 3 gånger! (Kan låta tillräckligt mycket iofs...) Skönt att ha fått sova ut lite, inte bara köra på korta sovperioder och många störningsmoment... Inga förvärkar - eller riktiga värkar heller för den delen - i natt, som synd är... Jag och Johan som till o med tog en ganska rejäl promenad i regnet igår kväll... =P

Johan har satsat på att bebisen ska komma i kväll... Jag har 28 som datum... Vi får väl se vem som iaf kommer närmast... Just nu kan jag säga att det inte känns som om det ska komma en bebis idag! Jag ska nu göra frukost och bänka mig vid dagens omgång av såpor på TV... Sen ska jag faktiskt gå ut på en promenad! Börjar bli ganska less på att inte ha folk omkring mig på dagarna...

Kommentarer
Postat av: Morsan

Va då idag och 28:e, det är ju på lördag !? Du vet ju att du kom på utsatt dag så då får du väl göra lika ;=) 28:e har vi inte tid, vi har ljusparty då.. och idag blir det också knappt om tid, imorgon åker pappa bort och kommer hem på lördag...



Bara så du vet

2008-08-19 @ 12:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0