Duktiga jag!

Och hur stolt är jag inte för att jag tog mig ner i förrådet och faktiskt organiserade om lite så det går att gå in där igen! Det var egentligen bara mina hästgrejor som tog plats, och nu har jag plockat om dom och vips så blev det plats i förrådet igen! Nu är det bara mina 2 jättenallar som tar orimligt med plats.... =/

Nyss så återupptog jag kontakten med en klasskompis från Umeå universitet... Det var riktigt länge sedan jag pratade något med Challe, men nu var hon online på MSN, så jag passade på att surra lite med henne! Hon sa när vi gick första året i Umeå att hon inte skulle göra klart studierna för att hon skulle skaffa barn innan. Hon blev klar med studierna Jan -07 och i April -07 fick hon en dotter... Efter det har hon gift sig och nu väntar hon ett lillasyskon till dottern! Kul att återuppta lite kontakt med vänner från förr... Det är så trist när man tappar människor efter vägen...

Nu är det snart dax för Hoppning på OS! Det har inte blivit så mycket ridsport för mig, dressyren blir så långsam och i övrigt så ligger sändningarna från ridningen på middagstid.... Men nu ska jag kika hoppning idag! Det hade gått galet bra för svenskarna igår! (inte för Helena då...) Roffe gjorde den första felfria ritten när han startade.... Det är något att vara stolt över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0