Äntligen

Äntligen sover den lille efter att ha haft en ganska upprörd natt... Vi får se hur länge det varar... I natt har han haft ont i magen, så det har varit MASSOR med gråt! Men nu idag verkar det lugnt igen, och nu har han nyss somnat en sväng!

Allt känns fortfarande jättebra. Vi hade funderingar på att eventuellt försöka åka hem idag, men pga att sugklocka gör att det inte längre räknas som en normal förlossning så måste vi iallafall vara kvar till minst i morgon... Så jag antar att vi får stanna iaf en natt till då...

Ett annat par i föräldragruppen fick också barn igår, 7 minuter efter oss... ;) Hon ligger tydligen mest och mår halvkasst... Själv är man uppe och går... Det enda hindret man egentligen har är smärtan från klippet! Jag mår hur bra som helst! Så snart Johan kommer tillbaka (han åkte hem, duschade och fixade lite) så ska jag ta mig en dusch och sen tror jag att jag ska försöka klä mig i lite vanliga kläder, så man ser lika fräsch ut som man känner sig!

Magen är kanske itne det roligaste just nu! ;P Nog för att den krympte ganska omgående, men det är lite pluffsig... Men vänta bara några veckor, då kommer jag n ä s t a n se ut som innan! =) Ställde mig på en våg i dag, innan frukost... Jag vägde ju 74 kg förra lördagen. Idag vägde jag 69 kg... Inte så stor skillnad som jag trodde det skulle vara, men bara man börjar på att gå som vanligt och har fått komma hem så kan man ju faktiskt ut o promenera lite igen. Då kommer det nog gå ganska fort att ta sig tillbaka till normalvikten! =) Men vem har brådska när man har det här!? =D


Kommentarer
Postat av: Paula

då kan vi ta massa promenader tillsammans =)

2008-08-30 @ 11:49:38
URL: http://ingridpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0