Trög dag...

Är inte alls i form idag... Var jätteseg i morse, hade ont i kroppen och ville inte alls vakna... Kommer på jobbet och orkar inte alls komma igång - ingenting kändes lockande (jag brukar tycka att det är roligare att göra någon verksamhet ist för att gå ut) och när de minsta barnen skulle gjuta händerna i gips så valde jag hellre att gå ut då jag kunde sitta lite mer passiv... Lunchen kom och jag skulle duka... Vi brukar ta hjälp av barn när vi dukar - för att lära dom ansvar och att hjälpa till, jag orkade inte handleda ett barn i situationen idag och valde att fixa själv...

Efter lunch insåg jag att detta inte skulle bli bättre, jag blev bara tätare och tätare i näsan och i halsen och orken sinade hela tiden... Jag tog mitt förnuft till fånga och åkte in till stan, gick på apoteket och fixade slemlösande medicin, därefter åkte jag hem...

Jag började att prata med min handledare för examensarbetet, fick de sista kommentarerna och den sista hjälpen innan arbetet ska in... På fredag 23.59 måste jag vara klar för 24.00 är det deadline! Ska sitta mest hela fredag, det vet jag. Johan jobbar så det ska inte vara några problem. Men efter det samtalet har jag inte just orkat med något... Vill vara social men orkar inte ha någon i min närhet... Det är väl trötthet... Även om jag sover, så säger Johan att jag sover över hela sängen... Jag drömmer mycket nu och det tar jag väl ut i att röra mig... Antar att min fysiska aktivitet är ganska uttröttande även om den sker i sömnen...

Aja, inte bara negativt nu bara.... Bebisen mår bra, sparkar och håller igång oftare på dagarna nu... Pappa har fixat alla planerade lampinstallationer, det blev jättebra! Dessutom fixade vi till ytterligare ett lampprojekt till honom... Kommer att bli så bra... Nu i kväll blir det att vika "lite" tvätt, byta i sängen och duscha... Sen avslutas kvällen med Desperate Housewives! Öppning på jobbet i morgon... Så det är bra med några timmars sömn!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Magda

Sova över hela sängen det är normalt tror jag för jag var likadan. Jag drömde massor och stal både täcken och kuddar. Man skulle haft en egen dubbelsäng?
Ha en bra sista april iaf och hoppas att du snart blir bättre för snart måste du vara social med mig eftersom vi kommer upp nästa helg :-D Och vi stannar läääänge ;-)

2008-04-30 @ 15:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0