Sjuk - igen!

Det går inte lång tid mellan mina sjukdomsperioder just nu... Jag var tvärkass i influensan i februari, var hemma från jobbet 1,5 vecka. Nu är jag sjuk igen!!! I fredags kväll hade jag ont i halsen, tänkte att det troligen bara rörde sig om halsbränna - men icke! Nu har jag haft ont i 3 dagar och i går kväll/i morse bedömde jag att jag ändå skulle kunna jobba...

Vaknade i morse och kände mig allt annat än pigg, tänkte att det ger sig. Åker iväg på jobbet men vänder hem efter lunch... jag har ont i halsen, är täppt i näsan och ögonen känns inte heller pigga, hostar dessutom. Känner mig hängig med andra ord....

Eftersom jag nu inte orkar göra så fasligt mycket idag så blev det parkerat i soffan som vanligt... Men mellan hostattackerna försöker jag plugga lite. Jag har nu kommit en bra bit in i avslutandet av examensarbetet, är nog klar med bakgrunden och resultatet... I morgon ska jag också vara hemma, så då ska jag ta och passa på att skriva klart diskussionen... Borde inte behöva ta så lång tid...

Dax att fylla på med lite medicin igen! *host host HOST*

Dessutom, Nadja, så har jag träningsvärk! ) =P

Kommentarer
Postat av: nadja

Jag har oxå ont i halsen, hosta och täppt i näsan, du har smittat mig! e det tacken för att du fick rida Z :P Bra att du har träningsverk heheh

2008-04-21 @ 20:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0