MVC

Mycket Vänliga Cathrin - kunde det stått för.... Men i det här fallethandlar det om MödraVårdsCentralen!

Besök där i morse, Johan kunde inte följa med då tiden låg mitt i hans arbetspass... Men hur som helst så var allt perfekt! Vi pratade lite först och sedan lyssnade vi till hjärtljuden... Min underbara lilla bebis har en puls på 140 slag i minuten! =) BM sa dessutom att lilla grodan låg ytligt och var vaken och pigg! (vilket jag redan visste eftersom det sparkade på ganska bra när jag satt i väntrummet...)

Mitt blodtryck var lågt och bra, helt klart normalt. Blodsockret låg den här gången på 4,8 vilket också var normalt. Blodvärdet är dock att hålla lite koll på. Minimumvärdet ska vara 115 innan man måste fylla på med järntabletter, jag låg idag på 118... Så nu är det bara att fylla på med järnrik kost... Paltbröd, blodpudding, broccoli... Allt som jag älskar! NOT!!! Jag tror att tabletter är det bästa i mitt fall!

Nu är det strax dax att åka upp på styrelsemöte i stallet... Sen slapp i soffan en liten stund innan dag är dax att slumra!

Kommentarer
Postat av: Morsan

Kolla in den grå !
http://www.blocket.se/vi/15986273.htm?ca=3_s

2008-04-24 @ 21:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0