Kom ihåg...

... att det är i motvind, inte medvind, en drake stiger... Jag vet inte om jag ska kallas drake... Hur som helst så börjar ett o annat klarna och jag kan säga att jag har inte så mycket medvind ännu. Kanske när jag kommit upp på höjd så får jag medvind ett tag. Men nu ska vi lyfta först!

Jag har en fundering... Varför är det bara nyanställda i kommunen som ska ha provanställning? Litar man inte på dessa? Fick höra idag på jobbet att har man tidigare varit anställd i kommunen så får man ingen provanställning - utan får anställningen på direkten... Varför?!? Märkligt måste jag själv tycka!

Sen kan jag vidare meddela att jag stör mig på kollegor som inte kan ta tag i problem... "Hur gör vi för att lösa detta?" säger jag idag på planeringen... "Ja... jag vet inte..." får jag till svar och därmed är det slutdiskuterat - trodde dom... Efter ett tag så återupptar jag samtalsämnet igen "Så hur gjorde vi med det här nu då?" Ingen större reaktion... Sen sitter dom iaf och klagar över att det är så springigt och rörigt på avdelningen... Vad ska man göra!? Jag kan bara skaka på huvudet!

Jag väntar o väntar på samtalet som säger att dom vill träffa mig... Skulle bli så glad om jag fick åka dit på besök.... Tänk vad bra allt skulle kunna bli då! Tror verkligen inte att något skulle kunna bli värre iaf...

Bebisen sparkar och har sig... Dt är full rulle och det växer så det knakar där inne skulle jag tro! Pratade med en mamma på dagis idag, hon ska också ha barn i augusti. Idag började vi prata om när vi hade fått BF. Jag har ju BF 23 augusti, hon har BF 25 augusti! Så vi sa att vi skulle ses på förlossningen! =P Sen frågade hon om vi tagit reda på kön, jag berättade att vi frågat och fått reda på det... Hon berättade att dom också blivit nyfikna och tagit reda på det och att dom ska få en pojke... Skoj! Grejen var att jag upplevde att hon var större än mig... Hennes mage sticker ut mer än min och plötsligt kändes det som att jag inte är halvvägs riktigt än... Men det går väl inte att jämföra antar jag, allas magar är ju olika... Hon har ju dessutom fått två tidigare, så det kan ju kanske också påverka... Vad vet jag...

Hur som helst så sover jag lite märkligt just nu, sover gott fram till kisspausen på natten, efter det hamnar jag i ett drömstadie och drömmer så märkliga saker... Sen vaknar jag och somnar om vartannat... och när det är dax att vakna så är jag RIKTIGT trött... Det är jag för all del nu också! Så därför ska jag inte vara vaken alltför länge idag...

I morgon ska jag agera fylletaxi åt inga mindre än mina FÖRÄLDRAR! =P Skjuts på eftermiddagen och hämtning någon gång på natten... Får se hur det ska gå! =) Mellan körningarna ska jag och Nadja ha en softiskväll med film och förhoppningsvis lite babysparkar! ;)

Kommentarer
Postat av: Paula

haha erika sa att nadja skulle till mig. men vi kan va hos mig allihopa? :)

2008-04-11 @ 22:56:49
URL: http://paulabli.blogg.se
Postat av: Erika

Är det en Vincent där inne?? Kan inte minnas att jag läst vad det är för kön? Du kanske vill vara hemlig:)

2008-04-12 @ 19:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0