Fötter

Kom precis hem, ska stoppa i mig en macka innan jag ska åka upp till stallet... Ska pyssla om mina små djur en stund! Tror att jag ska ta med mig Cornelia ut o gå en liten sväng när det är så underbart väder...

Idag ligger bebisen väldigt bra till för att man ska kunna känna kroppsdelar... Idag har jag kunnat lokalisera en fot! =) Är hur häftigt som helst!

Underbart väder är det ute, men oavsett hur varmt det än är med en mörk fleecejacka så är det inte särskilt varmt utan... Längtar efter sommaren! Men nu är det bara att sätta sig med solen i ansiktet och känna hur den bränner skönt i ansiktet!

Nä, stallet var det...

------

Åkte upp till stallet, bytte jacka o skor. Gick ner, träffade Sofie och fick veta att Greta haft Cornelia idag och ridit ut en sväng... Så det fanns inget för mig att göra där uppe... Kul... Det var bara att gå och byta om igen och ta bussen hem... Jag som sett fram emot att pyssla en stund... Hade planerat med Johan att han skulle hämta mig vid 18-18-30 tiden... Men vad skulle jag göra där uppe så länge!? Nä, besviken fick jag vända hem igen... *suck*

Duschen snart och sen får vi se vad jag orkar bry mig om i kväll... Eftermiddagen blev inte fullt så trevlig som jag hoppats på... Först fick jag tillbaka uppsatsen men massor av nya saker att korrigera och sen gick det inte som bestämt i stallet... Tappade just stinget lite...

Kommentarer
Postat av: Magda

Som alla säger, det är bara att kämpa vidare! Åh vad roligt det är att höra, va?

2008-04-25 @ 17:25:11
Postat av: Morsan

OK, deppa klart i kväll för imorgon ska vi ha trevligt. Och på söndag får du väl ta tag i studierna igen... Men deppa klart först, försök hitta någon fler än mamma som tycker synd om dig också. Då blir det lättare att deppa...
Kram

2008-04-25 @ 18:11:23
Postat av: nadja

Du hade ju kunnat pyssla med Z eller Ted, du vet ju vart nycklarna är och båda 2 blir ju jätte glada om någon vill mysa lite extra med dom!

2008-04-26 @ 09:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0