Fördelar med att vara sjuk...

Ni kanske tror att det faktiskt inte finns några? Jag menar, ligga sjuk när det är så galet fint väder ute, när löningen snart är på väg... Men jo, det finns faktiskt en del fördelar!

- SOVMORGON!!!
- Jag har pluggat "flitigt" igår så att det idag bara är att fixa med diskussionen.... Fan - jag SKA bli klar med min examen! Detta är nog den ända gången jag kan säga att utbildning är makt...
- Eftersom jag inte har någon större ork så blir saker gjorda med spridda skurar... Jag ska tillexempel styra upp vår garderob med ytterkläderna och skorna som inte används!
- Man slipper sånt på jobbet som man ALLTID önskar man slapp...
- Jag hinner uppdatera mig på många serier igen... =)
- Är andra sjuka så kan man ju faktiskt om man vill slå ihop sina snorpappershögar och ligga och titta på tv hos varandra...

Hur som helst , som ni ser så är inte allt negativt med att vara sjuk! Men för att vara ärlig så är det bekvämare att vara frisk...

Nadja... Ja det var ett taktiskt drag som "back-fired"... Jag kade ju planert att de dig min förkylning så jag fick rida Z mer! Men tyvärr så blev det bara så att du fick ett litet frö av min sjukdom... Jag fick behålla det mesta själv... Damn! ;)


Kommentarer
Postat av: Morsan

Hahaha, kom hit ska jag smitta dig lite till ! Men ska du vara hemma mer vill jag se fler uppdateringar.
Ses på lördag om inte förr....

2008-04-23 @ 16:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0