BM, chef och jobb

Snart ska jag göra mig klar och åka bort till häsocentralen för att besöka barnmorskan... Ska tigga åt mig att få höra hjärtljuden igen... Även om man känner sparkarna o så, så är det ändå lugnande att höra att hjärtljuden är som dom ska! Men jag är säker på att lilla grodan mår bra där inne! =)

Efter det besöker kör jag raka vägen ut på jobbet och förbereder mig för lunch... Hinner i princip bara äta så ska jag ha möte med chefen... Vi får väl se hur mycket han legat vaken i natt och grubblat på hur han vill göra...

Därefter är det bara en transportsträcka med mellis och utevistelse innan det är dax att larma och låsa och åka förbi Coop innan styrelsemötet i stallet...

I själva verket borde jag ligga hemma idag också... Är sämre i halsen igen och blödde dessutom näsblod i natt... kan även lägga till att ett sting av oro dök upp i natt när jag 23.50 vaknar av att jag har så fruktansvärt ont i magen! Jag visste inte riktigt om det var jag eller bebisen som var problemet... Upp och vandra lite i hallen och i badrummet så hade det mesta släppt så jag kunde sova 50 minuter senare... Men det kändes lite otäckt att inte ha koll på vad det var som var problemet...

Nä, nu ska jag sätta mig och fundera på vad det var jag skulle fråga BM om... Kanske det är dax att skriva en lista så fort man kommer på något, så man inte glömmer när man ska iväg!? Det blir väl en uppdatering i kväll kanske... Så alla få höra hur det är med mig och grodan... Sist hos BM fick jag ju höra att mitt blodsocker var för lågt tillexempel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0