Panik

Idag var jag på skolan fram och tillbaka, skulle bara se till att få hjälp att lämna in ett papper till en lärare. Efter att jag hittat en klasskompis som kunde hjälpa mig, upptäckte jag fl, och efter att ha pratat med en några minuter längre än bara "hej", fick jag en läskig känsla. Det kändes som om det började krypa under skinnet och ett tryck över bröstet, jag ville bara springa därifrån, så det var vad jag gjorde... Avslutade samtalet kvickt och flydde ut genom dörrarna.

Åkte sedan upp till stallet och red ut Cornelia. Hon var både pigg och lite spänd. Ingen direkt avkopplande ridtur, men den var endå ganska välbehövlig. En massa gos blev det iaf under kvällen, hon kommer och puffas och sen ska jag klia henne =) Hon älskar verkligen att bli kliad!

Nu ska jag satsa på att duscha, sen blir det att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0