Övervägande

Plockade just bland grejorna jag tog hem från Tanne... En del av grejorna ska till andra stallet, så dom stoppade jag i min nya stövelväska och resten stoppade jag i en låda och en påse och ställde upp på hatthyllan... Kände då när jag satt på golvet i hallen att jag skulle behöva göra något drastiskt åt min lägenhet!!!

De personer som kände mig för 5 år sedan vet vilken pedant jag varit, ingen känner igen mig nu... Och när till o med jag själv upplever hur okrontrollerat mitt hem är så ÄR det verkligen dax att göra något!

Hur som helst så ställer jag stövelväskan åt sidan och tittar mig omkring för att börja någonstans... Håller andan några sekunder, lägger pannan i djupa veck och tänker "ska jag se 2 fast and 2 furious eller knocked up...." JAG ORKAR INTE STÄDA!!!

Glass o film blir det... Städningen är kvar senare också, det är garanterat ingen som gör den åt mig... *suck*

Kommentarer
Postat av: Morsan

Inledningen på bloggen ingav ett visst hopp men det urartade när jag fortsatte läsa. Jag kan erbjuda mej att städa din lägenhet om jag får fria händer och kasta det jag vill ;=)

2007-09-05 @ 15:17:16
Postat av: Zandra

Jag kan också erbjuda mig att städa, för en dyr penning, men gissa om det kommer bli fint?

2007-09-06 @ 07:15:03
Postat av: nathalie

du vet.. krämbulle och ballerina och fanta kan jag stå för en liiten del ;D

2007-09-06 @ 07:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0