Osportsligt

Jag var och motionerade på personalgympan idag igen. Vi var bara 4 pers där idag, så vi började med inomhustennis med mjukboll, sedan tog vi upp lite innebandy sista kvarten.

Något jag gjort klart är att jag inte vill bli särbehandlad för att jag är ensam tjej, men jag tycker att det är lite osportsligt att lägga upp en hård och lång serv på en person som bara spelat tennis en gång tidigare. Det tyckte även de anda två, förutom han som spelade så hårt... Det blir ju ingt spel om man gör så hela tiden... Får jag bara ett tag till med träning så ska jag nog kunna gå med i matchen på riktigt. Som Johan sa; "Du har ju inte samma förutsättning att träna", vilket är helt sant, jag varken har eller har haft samma möjlighet och förutsättning.... Nä, jag får nog stampa med foten nästa gång detta händer, det ska ju vara lite skoj även om det är skoj att spela med poäng. Johan sa en sak till som det ligger mycket i; "nog för att jag är dålig förlorare, men jag förlorar hellre för att j a g är dålig!"

Aja, innebandyn kändes iaf lättare idag. Gjorde flera mål och gav grabbarna lite motstånd iaf! =P

Gjorde ett pass i stallet också... Så nu blir det strax en dusch och sedan soffan vid tvn (och datorn)! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0