Humor!!!

Jag var på Coop tidigare i kväll. Det visade sig bli underhållande shopping... Länge sedan jag hade kul att stå i kö! Ska dra historien från början...

Jag, Nathalie och hennes pojkvän Klas var på Copp för att jag skulle handla lite gott inför kvällen. Vi går vändan i butiken ,jag tar det jag vill ha och går till Shop Expresskassan. När jag står där och väntar på att en besvärlig kund ska strula färdigt så kommer en man och en kvinna som jobbar där.

De ställer sig bakom mig och pratar om två tjejer som kvinnan sett hålla i hårfärg och att de nu inte har någon hårfärg att betala för. Hon nämner också för mannen att de har en väska med sig som de inte visar upp i kassan. Hon säger till mannen att de ska haffa tjejerna på vägen ut och be om att få titta i väskan.

Strax efter kommer två tjejer från en kassa längre ner i butiken, mannen och kvinnan går ut utanför kassan och möter upp dem och båda tjejerna följer frivilligt med längre ner i butiken. Min bedömning av dem är att de är ca 15 år. De försvinner ur mitt synfält, och jag står fortfarande och väntar på att få betala. Plötsligt kommer de två tjejerna springande och efter kommer mannen och kvinnan springande. Kvinnan skriker "TA FAST TJEJERNA!" Hahaha, det var så jobbigt att inte börja skratta högt!

Tjejerna försvinner ut i foajen och mannen och kvinnan far ut efter dem. Det dröjer inte alls lång tid innan de kommer in med varsin tjej och leder in dem i ett rum... Hehe, det var HUMOR! Mannen kommer strax därefter och letar numret till polisen. Det som väntde tjejerna var ett samtal hem, för att föräldrarna ska komma dit, och dessutom en polisamnälan.

Trevlig helg tjejer! HAHAHAHAHAHA

Kommentarer
Postat av: proppen

Hahaha fan jag missar alltid allt roligt! Min syrra kom in på Coop och undrar hur i hela fridens namn man kan handla i 1 h 35 min. Va?! Säger jag och mamma förvånat..hihi, Som du märkte va syrran kvar och kollade på klassfesten. jag sov:P

2007-09-22 @ 16:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0