Först jobb, sen helg!

Har jobbat idag, det var lite småjobbigt men det är snabbt passerat och det är ju underbart att jobba med barnen! Direkt efter jobbet åkte jag en snabbis på stan och köpte mig en fleecejacka. På stan träffade jag Malin - som jag inte träffat på över 1 år!!! Jag pratade om att jag ville åka till Sundsvall på lördag och då sa hon att hon kunde följa med om jag inte skulle åka med mamma (vilket jag just då trodde att jag skulle). När jag iaf var klar påstan åkte jag till stallet. Medan jag var där uppe pratade jag med mamma som sa att hon inte kunde åka till Sundsvall och inte heller låna ut bilen.... Typiskt.... Men det löste jag under kvällen, så nu blir det en Sundsvallsresa på lördag med Malin. Vi och den lilla ljusblå ger oss ut på E14 på lördag morgon! Skoj skoj!

Red i kväll också... Gick jättebra, men jag blir så nervös när Malin o Christer står och tittar! Men Cornelia skötte sig bra, det var bara jag som drog lite mycket i vänstertygeln.... Men det blev bättre på slutet och Anneli tyckte att jag gjorde bra ifrån mig. Lite läskigt när hon ska tävla på lördag, jag vill ju inte sitta och förstöra något för henne... Men det verkade inte vara någon fara....

Dusch och sen sängen!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Akta dig för mig och min vita fara. Vi åker åt samma håll på lördag morgon! ;)

2007-09-27 @ 23:04:52
URL: http://litenwiden.blogg.se
Postat av: z

däremot sa mamma att jag ville följa..

2007-09-28 @ 06:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0