And what now!?

Lördag... Och hur kan jag tillbringa en lördag? Jo, det ska jag meddela... Jag inledde dagen 06:40 med att kliva upp för att åka till stallet och fodra, släppa ut hästarna och mocka. Det regnade ganska bra på morgonen och jag cyklade först till mamma o pappa för att låna bilen, och cyklade också hem när jag kom tillbaka. Hemvägen var nog bland det blötaste jag kunde vara med om! Var plaskblöt om ridbyxorna när jag kom hem...

Tillbringade följade 6 timmar i soffan... Mycket soft må jag säga! Tittade på tv (japp, så sköna serier som so you think you can dance och top model). Vilade ögonen på Pacha i den första av de två nämnda serierna...

Efter det var det läge att börja göra sig klar för dagens andra stallvända... Paula gjorde mig sällskap. =) Hur som helst tror jag att både Luzifer och Rawelli var ganska tacksamma att vi kom och tog in dom. Båda var blöta och troligen lite hungriga...

Kom hem efter en snabb vända till Zandra o Johan för att hämta lite filmer och mamma för att hämta ett par skor, saft och en katalog. Väl hemma sedan blev det en snabb vända ner i tvättstugan innan det var dax att inta soffläge igen. (Längtar ännu mer efter min nya soffa! Borde komma till veckan...) Hur som helst så har det blivit två filmer i kväll.

Inledde ganska tidigt med Disturbia. Och snälla någon, påminn mig varför jag är så naiv och tittar på filmer som får pulsen att maxas och att man blir hysterisk och stressad över att bo på bottenvåningen! Åter igen sitter man nästan livrädd och hoppar till så fort någon går förbi utanför fönstret... Men för all del, nästan alla sånna filmer har ett ganska odramatiskt slut... Så även denna. Men det räckte inte riktigt till, var ner i tvättstugan efter filmens slut, det riktigt kröp under skinnet för att jag ville ta mig därifrån så fort som möjligt...

När jag kom in igen var det läge för en mindre dramatisk film, en som distraherar pirret, innan man ska försöka sova... Filmen som fick äran då var Step up, och Ja, Nadja. Den är super bra ju! =)

Dagens OPS....
Jag lovade Paula att lägga ut det här för att det faktiskt var så roligt!
Paula: Få inte motorstopp nu då...
Cathrin: Nejdå, aldrig!
*Cathrin laddar för grönt ljus, det knäpper om och... bilen dör!*
HAHA, jag ska ALDRIG mer säga aldrig! =P

*I REALLY do need a boyfriend!*

Dax att sova, Luzifer och Rawelli uppskattar nog om jag vaknar ungefär samma tid i morgon...

Kommentarer
Postat av: Paula

haha kanske det roligaste idag!

2007-09-08 @ 22:41:35
URL: http://pala.tjejsajten.se
Postat av: Nadja

Ja den är sååååååååååå bra och han är såååååååååååååååå snygg!

2007-09-09 @ 10:24:05
Postat av: nathalie

meen, om du säger sådär törs jag inte se på disturbia. har den på datorn, men har inte sett den än. om den är läskig kommer jag inte våga gå till och från stugan när det är mörkt :P

2007-09-10 @ 12:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0