Nyfikna?

Jisses vad många som redan är nyfikna! :) Igår blev jag bjuden på middag och film hos Johan. Mamma och Zandra skjutsade mig och Zandra körde nog med 20 frågor ;)

Vart ska du? (på middag)
Hos vem då? (johan)
Bara ni två? (ja, bara vi två)
 osv....

Mamma undrade i morse, i en kommentar på gårdagens inlägg, om jag kom hem sent så jag inte hann uppdatera eller om jag helt enkelt inte kom hem... :P Jag är iaf hemma nu! :)

Det var iaf en toppenkväll med toppensällskap, god mat och bra fimer.

Idag ska jag försöka plugga och/eller städa... Sen har jag ett pass uppe på Tanne, ska ha idrottsskolan en timme...

Aja, fukost kanske? Och sedan börja komma igång?

Kommentarer
Postat av: zandra

Hemma nu? Men det var ju ingen information, NÄR kom du hem?

2007-10-15 @ 12:08:36
Postat av: nathalie

"om jag kom hem sent så jag inte hann uppdatera eller om jag helt enkelt inte kom hem... :P Jag är iaf hemma nu! :)" ganska uppenbart där, jag är iaf hemma nu, alltså inte då, den kvällen, AHA, busted :D

2007-10-15 @ 17:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0