Ketchup eller något annat?

Jag höll på att skratta ihjäl mig för typ 1 timme sedan! Sitter o tittar på Hip Hip Hora och scenen när Sebbe vill att Sofie ska runka av honom är HUMOR!!! När han säger till henne att hålla och sedan tänka att det är en ketchupflaska och att hon ska få ut ketchup brister allt hos mig! Jag skrattar så tårarna sprutar! Hon håller med ena handen och klappar till med handflatan flera gånger med andra! Shit vad jag skrattar!!!!

I övrigt händer det inte mycket för mig i kväll... Ligger mest i soffan under täcket...


Kommentarer
Postat av: Morsan

Inga kommentarer på ditt senaste inlägg. Ingen kanske vill erkänna att dom läst ditt "snusk" ;=)
Men kul var det, jag måste nog se filmen

2007-10-08 @ 14:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0