Galet, men underbart!

Idag har varit en dag med bara skratt o glädje... Har shoppat på IKEA, Intersport, Rocks och Hööks... Underbart! Men höjdpunkten kom på vägen hem... Rektorn som jag var på intervju med igår ringde upp mig när jag var i Matfors o tankade.... JAG HAR FÅTT JOBB!!! =D

Jag har fått en heltidstjänst på Kronans förskola på avdelningen Blåklockan! Helt galet! Jag ska nu börja jobba "på riktigt"! Det är en underbar känsla och nu ska jag fira på något sätt ikväll! Jag har fått min livs första anställning! =D

GRATTIS TILL MIG! =D

Kommentarer
Postat av: Morsan

GRATTIS !! Du ser, det lönar sig med utbildning...

2007-10-13 @ 19:18:50
Postat av: Madde

ETT STORT GRATTIS till dig... fan va kuuuuuuuuuul :D:D:D

2007-10-13 @ 20:34:15
Postat av: Agnes

Heej! Agnes som hittat hit :) Måste gratulera till jobbet! Vad kul! Mindre kul att man inte kommer träffa dig på skolan dock. Men vi stöter nog på varandra på stan som vanligt :D Ha det så bra och grattis än en gång. Kraaam

2007-10-14 @ 12:03:14
Postat av: sandra

GRATTIS CATHRIN! men vem tvivlade? :) Kram!

2007-10-14 @ 16:05:35
URL: http://sandrahogqvist.blogg.se
Postat av: Malin

Gratulerar!
Behöver du felanmäla nånting är det bara att ringa mig serru :)

2007-10-14 @ 20:53:17
URL: http://highmountain.bloggagratis.se
Postat av: Morsan

Kom du hem så sent att du inte hann uppdatera, eller är du inte hemma ?!
Ha en bra dag...

2007-10-15 @ 06:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0