Funderar massor nu igen

Jag börjar nog på att kunna nå världsmästartiteln i grubblande och funderande... Några funderingar är följande;
- Jag funderar på vad som händer med mig, jag börjar dra mig undan igen...
- Jag funderar på att skapa en bilddagbok.
- Hur kommer det sig att folk säger att jag fortfarande blir smalare när jag i själva verket ligger ganska stilla i vikten nu.
- Varför måste det vara så kallt och mörkt...
- Vad händer om jag satsar på tävling i november? Vilken ridskolehäst kan jag tänka mig att kunna starta om jag får?

Det är tur att jag har en klippa att stötta mig mot, han är underbarast! =)

Kommentarer
Postat av: Paula

Skaffa en bilddagbok!!! Och satsa på tävling, men jag har redan tingat salleballe så tji fick du .
Vi tar en promenad någon dag, kanske imorn?

2007-10-29 @ 17:57:44
URL: http://paulabli.blogg.se
Postat av: Jenny

Vet hur det är att gå och fundera på saker...kan bli ganska jobbigt ibland. Vill du ventilera dina tankar är det bara att höra av sig=)

2007-10-29 @ 19:24:00
Postat av: Magda

Fundera är jag oxå bra på. Just nu kretsar mina tankar om döden och vad som kommer hända med Izolde om jag dör och tänk om hon skulle dö? Eller Tony? Vad skulle jag göra då?
Nä huuuuva. Inte kul alls måste jag säga. Har aldrig tänkt såhär mycket på döden förr.

2007-10-29 @ 20:29:24
Postat av: Morsan

Hur ska du hinna allt ?!

2007-10-30 @ 18:06:49
Postat av: nathalie

på den där lilla listan lät de som om "ska jag skaffa en bilddagbok eller inte" som ett världsproblem!:P
men klippor är alltid bra att luta sig mot :) det är skönt att prata ut om allt man funderar på.

2007-10-31 @ 00:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0