Ledsen

Fan att den här hösten ska ta emot... Min handledare ringde nyss och meddelade att jag inte får gå upp på examination innan jul... Jag har väl bara mig själv att skylla, men jag hade riktat in mig på att fixa detta innan jul... Så just nu är jag så sjukt besviken på mig själv, att jag inte kan fixa sånt här innan det är för sent! Nog för att jag inte tänker kasta in handduken, men jag tappade den lilla gnista jag fortfarande hade... Jag vill nu bara kasta allt skolarbete jag har och sätta mig och gråta! Orkar inte dra på det längre!

Fan.......

Kommentarer
Postat av: Åsa

Åh :/ Känner igen mig

2007-11-20 @ 11:24:55
URL: http://asanordin.blogg.se
Postat av: Morsan

Spotta i nävarna och kör igång. Du har så mycket medvind nu att det inte borde vara något problem. Jag ska inte säga "vad var det jag sa" för det vill du inte höra men en del saker lär man sig den hårda vägen...När du orkar kan du väl ringa...

2007-11-20 @ 11:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0