"You can stand under my umbrella..."

When there?s sunshine, we?ll shine together
Told you I'll be here forever
Said I'll always be a friend
Took an oath I'ma stick it out till the end
Now that it's raining more than ever
Know that we'll still have each other
You can stand under my umbrella


Låten är så skön och jag inser ännu en gång varför jag uppskattar Rhianna...


Har jobbat på dagis idag. Insåg att det var alldeles för länge sen sist... Saknat mina rara barn, och det blev tydligt att det var länge sedan sist när ett av barnen jag varit favorit hos inte ens ville krama mig när jag kom... Men tack och lov tog det inte så lång tid innan vi lärt känna varandra igen :) Satt i närmare 1 timme och myste med ett av barnen efter att hon sovit efter lunch... Har verkligen saknat barnen jättemycket! Det blev 8,5 timmes jobb, vilket kanske är lite i överkant för vad som är nyttigt... Men vad gör man inte för sina kollegor och för att få umgås med barnen så mycket som möjligt!?

Förutom jobbet har jag inte gjort så mycket idag... Låg i soffan och kikade på en repris av Victoria's Secret Fashion Show från i julas... Dessvärre somnade jag en stund! Jag menar hur kan man somna när man kan sitta och kika på Justin Timberlake!?!? Sanslöst... men men, är man lite trött så är man! Är en aning piggare nu iaf, men har ingen aning om vad jag ska göra av kvällen... Kanske man ska poppa lite popcorn och gosa ner sig i soffan och kika på film!? Vi får se vart kvällen tar vägen, men en sak är säkert... Jag ska inte festa! Ska ju upp och åka med Nadja till Ås på dressyrtävling i morgon! Måste se till att ha med kameran och ett glatt humör!

Ska se om jag ska äta något nu... Magen börjar snart kurra... :P
Hörs snart igen!
Trevlig helg på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0