What a weekend!!!

Den här helgen har varit galen! Näst intill underbar, men galen! Har gjort massor av saker som varit riktigt oväntade, men inget som jag behöver ångra! Festat två kvällar, och den ena har resulterat i en efterfest utöver det vanliga! Även om jag inte var den typiska gästen så hade jag så kul! Gick inte hem förrän vid halv 6...

Erica har varit uppe i helgen! Trevlig tjej det där! Har haft jätteskoj med henne i helgen! Och i höst bor hon här... Gissa vilka två tjejer som kommer att rocka då!? ;) Vi har inte kännt varandra länge, och endå kan vi bubbla på om det mesta och har skoj tillsammans. :) Känns som om jag funnit en ny vän på riktigt! :)

Så den här helgen har innehållit
- Fest
- Grillning
(- Hångel)
- Krogbesök
- Bråk med en vän
- Skratt
- Sex-snack
- Alkohol
- MCklubb
- Nattlig (samt morgon-) promenad
- Stallet
- RONALDO

Nu får det dröja innan jag gör ett liknande koncept....

Försöker att städa i dag... Går riktigt kasst! Skulle vilja dammsuga, men för att kunna göra det måste allt annat städas innan och jag har typ bara 45 minuter på mig! Vill hellre ligga i soffan och kika på Desperate Housewives...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0