Valborg och Regional ponnyhoppning

Så är valborgsfirandet över och man är tillbaka i verkligheten... eller ja nästan iaf! Har verkligen missbrukat film i helgen. Det kan ses som ett lindrig beroende, men jag kan lova att det INTE är billigt! Nog för att jag den här gången "bara" köpt 2 filmer, men det var ju inga köp 3 betala för 2....

Gårdagen tillbringades hemma, tittandes på Déjá Vu... Märklig film... Ska nog se den igen om inte alltför länge, så jag kanske har större odds att förstå lite! I kväll får jag se vad jag ska hitta på... Tror inte att det blir något livat då jag just nu mår illa... Har gjort till och från i några dagar nu... Vet inte om det är magkatarr eller magsjuka... Men jag hoppas ju på det första! Hur som helst så lutar det åt att krypa ner i sängen med den bärbara DVDn och kika på Miami Vice (den andra filmen jag köpte igår)...

Har jobbat på Tanne hela dagen... Suttit i sekretariatet på vår regionala ponnyhoppning! anmälningar, stallplatser, stykningar, efteranmälningar och betalning... Det har varit en hård dag, man är inte så trött fysiskt, men psykiskt! Stolt blev jag iaf över Martina och Ronaldo som fixade sig en förstaplats i LC! Ronaldo hade så skoj!

Nä, nu blir det väl att kliva in i duschen och sedan ner i sängen!
Höres igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0