Vad säger horoskopen!?

Just nu är jag väldigt förvirrad inombords... Vet vad jag borde göra, men vet inte om jag har modet. Jag skulle väl egentligen redan gjort det, men är nog alldeles för rädd för vad utgången blir. Men frågan är om det verkligen blir bättre av att inte göra det!? Tveksamt! Men vem kan ge mig modet att ta tag i det? Jag tycks ju inte besitta det på egen hand!

Som det stod i ett gamalt horoskop, då jag var i en annan förvirrad situation;
En smula eftertanke kan du
behöva den närmaste tiden.
Ta reda på vad du verkligen vill.

Helt ärligt är vi nog två som ska ta vara på det horoskopet...

Varit i Ås på dressyrtävlingar hela dagen och i morgon ska jag stå på Jamtli och styra upp ponnyridning nästan hela dagen! Känner mig måttligt motiverad, men det ska fungera! Det verkar som det ska regna, så om det är lite folk får jag ju ganska stor chans att fundera lite på dagens insikter...

Ska nu krypa ner i sängen och sluta mina blå några timmar... I morgon blir det en ny lång dag. Förhoppningsvis har den något bättre att erbjuda! (Antagligen en grymt tidig kväll eftersom jag ska köra ner till Härnösand på måndag morgon vid 5!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0