"Det tragiska är när man får sex på hjärnan istället för där nere där det hör hemma"

Sagt av D. H. Lawrence

Helgen har varit toppen! Finns några små detaljer som jag skulle kunna hanterat på ett bättre sätt och med lite bättre förberedelser... Men dom små detaljerna hamnar i skuggan av allt det där jättebra! Det är iaf en helg som jag gärna tar i repris! Massor av skratt, leenden och vänner!

Festen hos Jenny blev intressant... Jag undviker ju alltid "Jag har aldrig..." och brukar alltid lyckas - dock inte denna gång! Men men, jag lyckades ta mig igenom leken utan större problem! Nog för att det inte blev så mycket folk, men vi som var där hade - enligt mig! - väldigt skoj tillsammans! Efter visiten hos Jenny drog vi in till stan och första stoppet för kvällen blev Heaven and Hell... Helt ok, men jag skulle inte gått dit själv... Därefter gjorde vi ett avvik till Plaza... Blir aldrig riktigt imponerad av det stället, men den här gången var det trevligt... ;)

Söndag började tidigt... När jag kom hem strax före 9 gick jag och la mig igen i 2 timmar... Tidigare sömn räckte inte för att hålla hela dagen! Sen en visit hos Ronaldo... Han var världens underbaraste! Hem och sova därefter....

Idag stod det skola på schemat.... Japp, jag gick dit i tid. Japp, jag gick på föreläsning. Japp, jag gick från föreläsnignen efter mindre än 1 timme! Shit vad tråkigt det är på föreläsningarna! Man låter alltid tankarna vandra av åt HELT andra håll! Och i slutändan har man ju inte hört något iaf, så varför slösa tid på att sitta och låtsas!? Jag lovar dock att jag ska försöka igen i morgon!

Nu lutar det åt att jag kryper ner i sängen(, tyvärr ensam)... Ska ju ta mig upp i morgon också!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0