Ytterligare en dag har gått...

och inte känns det lättare direkt... Var dessutom till stallet idag, kändes jobbigt.... Men jag ska klara detta, om inte för min skull så för Ronaldos!

Har varit lite duktig idag också... Städade här hemma! Diskat bort lite av katastrofen i köket, plockat ihop i hallen och i vardagsrummet och dammsugit hela lägenheten! Imponerande va!?

Var förbi och bekantade mig lite med Cornelia idag... Hon är en söt häst, men så klart inte som Ronaldo... Men hur rättvist är det att jämföra med honom... Ska provrida henne om typ 2 veckor... Och fungerar det ok, så ska jag få ha henne en vecka nästan på en gång =P Snacka om att gå in hårt från början! Vi får se hur det går framöver...

Dagens Nadja-rapport: Det var lugnt när jag var uppe! =) Kollar till henne en sväng till i morgon när jag ska upp!

Dax att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0