Underbart dygn!

Jag har nu haft ett underbart dygn! Om jag räknar tillbaka 24 timmar så var jag på Kjells överraskningsfest. Han ska gå i pension och nu tackade klubben av honom för hans 40 år av hängivelse! Massor av skratt och även några tårar... Kvällen avrundades med brännboll tillsammans med Theres, Karin, Lina, Towe och Greta. Vi spelade i ridhuset, i mörkret... Var ingen höjdrare! Det var för lätt att slå upp i taket så bollen studsade tillbaka, sen var det ritkigt svårt att se bollen och bedömma vart den skulle landa.... Men för all del, vi hade skoj endå!

När vi åkte vid halv 12 åkte jag inte hem.... Hade ist en mysig natt på annat håll... "På bortaplan" som Markus skulle uttrycka det... VI vaknade i morse, tog en varm o skön dusch, åt frukost och la oss i soffan vid tvn - och där har vi legat HELA dagen! =) Kom hem vid 20:20...

Nu väntar lite mat, packning och sovning! Ska jobba på dagis i morgon, 7.30-16.... Känns lite tungt att kliva upp vid 6... =( Men men... Det är bara att bita ihop, alla arbetande timmar nu gör bara gott inför yran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0