Känns galet!

Ska åka på jobbet om ungefär 6 timmar... Måste med andra ord kliva upp betydligt tidigare... Kom just hem från en skoj personalfest... Nästan allt var jätteskoj - möjligen att jag blev en aning bitter efter kubbförlusten, men vad gör man när motstådarlaget fuskar!? =P Men det var god mat, nästan bara glada miner (trots att jag ett tag funderade över om det var lärarna eller eleverna jag festade med... )

Har fått ett jättetrevligt samtal med Johan, då han berättade vad utvärderingsdagarna innehållit för min del... Trodde aldrig att det skulle bli så stort med min skriftliga utvärdering!

Nä, jag orkar helt enkelt inte skriva mer just nu... Måste sova så fort som möjligt och hoppas att jag inte vaknar bakis (och att jag inte blir under dagen heller så klart!) Men det blev lite mer drucket än jag planerat för... =S

Sov gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0