Hjärtat sjunker som en sten...

Idag lämnade jag dig... Tror inte att du insåg det just då... Önskar dig all lycka i framtiden. Ska alltid minnas alla stunder vi haft - både de bra och de dåliga! Dina dåliga sidor - såväl som de bra - är en del av din personlighet och det är just den som jag har kommit att älska så otroligt mycket.

Det finna bara an av dig, och aldig någonsin kommer någon att kunna ta din plats eller ens komma i närheten av det du är. Ingen kan någonsin ha lika mycket personlighet som du. Du var så tydlig med hur du kände men det var endå få som verkligen förstod... Du är en individ som kan vara svår att komma nära, men har man väl kommit nära så vill man aldrig släppa taget. Du älskar att jobba och blir alltid så positiv när man ska hitta på saker.

Nu är dom dagarna förbi, jag hoppas fortfarande på att jag en dag kommer att få lägga armarna om din hals... Kanske att vi kan ta en tur i skogen... Vi hade 10 dagar tillsammans inplanerat, det förändrades ganska snabbt...

Jag ÄLSKAR dig! Har alltid gjort och kommer alltid att göra... Du har för alltid en plats i mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: Madde

Snyft :´( ... *Krama om*

2007-06-24 @ 21:18:30
URL: http://lycka76.blogg.se
Postat av: syster

vem??

2007-06-24 @ 22:42:46
URL: http://zandra.bloggagratis.se
Postat av: sandra

jo han var verkligen en ponny med personlighet... *kram*

2007-06-25 @ 20:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0