Ganska lyckad dag trots allt

Dejten idag gick bra. Så nu ska vi bli ett radarpar jag och Cornelia ;)

Dagen började kanske inte så jättelyckat... En något sen morgon, 11.17, och sedan försöka hjälpa till att fixa skjuts genom att låna ut telefonen... Det löste sig till sist, och jag kunde i lugn o ro göra mig klar och sedan luffsa ner till stan och sedan vidare upp till stallet... Lite trist morgon bara...

Efter att ha varit utan frukostgrejor några dagar nu, så blev det lyxigt att åka iväg och handla i kväll! Nu har jag frukost så jag klarar mig ett tag igen!

Stallet i morgon igen, men då ska jag bara ta hand om Pacharan och Zeleia ska få lite uppmärksamhet också... Blir en ganska kort visit antar jag...

Dagens Nadja-rapport: Har ju pratat med dig lite, så du vet ju om såret. =) Ny rapport i morgon (om det finns något nytt att tillföra... =P)

Miss you my love <3

Kommentarer
Postat av: nadja heter jag

hihih gillar mina dagens-nadja!!

2007-06-29 @ 18:40:44
Postat av: nadja heter jag

hihih gillar mina dagens-nadja!!

2007-06-29 @ 18:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0