Dörrmatta??

Fan vilken dörrmatta jag är! Jag lyckas ju alltid bli utnyttjad... Det märkliga är att den skyldige är en person som försöker "hjälpa" mig från att bli utnyttjas i en helt annan situation... Jag hatar verkligen när människor lovar något och att man planerar in det och sitter och väntar, utan att personen dyker upp! Vi hade gjort upp planer, och det involverade inte bara mig och den här specifika personen... Vi skulle träffas hemma hos mig och sedan gå iväg på trav...

Vi pratade mitt på dagen och jag skulle se till att fixa pengar till inträdet. Personen i fråga skulle ringa mig när det var dax att göra sig klar för besök... Sitter sedan och pratar med Sandra och inser att jag inte fått det väntade samtalet, ringer upp och kollar när personen är på ingång... Fick då plötsligt veta att det var ändrade planer, travet var helt plötsligt inställt och personen hade nya planer med en ny person... Jaha!? Tack för att vi planerat i några veckor och att även andra var inblandade... Svek kallas det när man inte ens hör av sig om att det blivit nya planer...

Inte nog med detta... När planerna fortfarande låg i att vi skulle gå tillsammans fick jag plötligt presenterat att vi inte skulle gå själva utan att det var inbjudet en person till... Trodde att man kollade med dom andra inblandade innan man bjuder in andra personer... Hade inga problem med den nyinbjudna personen, men principen att inte ens fråga om det är ok!?

Dålig stil och tro nu inte att jag kommer att göra upp nya planer med den här personen! Nä, nu ska det svida att sveket blev ett faktum! Den här personen ska få höra både en och två gånger att jag blev bortprioriterad trots planer sedan länge tillbaka.... *Grrr*

Had enough - Breaking Benjamin
Milk it for all it's worth.
Make sure you get there first.
The apple of your eye.
The rotten core inside.
We are the prisoners.
Things couldn't get much worse.
I've had it up to here, you know your end is near.

[Chorus:]
You had to have it all,
Well have you had enough?
You greedy little bastard,
You will get what you deserve.
When all is said and done,
I will be the one to leave you in the misery and hate what you've become.

Intoxicated eyes, no longer live that life.
You should have learned by now, I'll burn this whole world down.
I need some peace of mind, no fear of what's behind.
You think you've won this fight, you've only lost your mind.

[Chorus:]
You had to have it all,
Well have you had enough?
You greedy little bastard,
You will get what you deserve.
When all is said and done,
I will be the one to leave you in the misery and hate what you've become.

Hold me down (I will live again)
Hold me down (I will break it in)
Hold me down (better in the end)
Hold me down.

[Chorus]
You had to have it all,
Well have you had enough?
You greedy little bastard,
You will get what you deserve.
When all is said and done,
I will be the one to leave you in the misery and hate what you've become.

Heaven help you.


Japp, jag är arg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0