"Vi har inte slagit till reträtt. Vi avancerar i en annan riktning"

sagt av Douglas MacArthur (och jag följer det mönstret!!!)

Idag har jag inte heller gjort många knop... Jag kommer bli en äkta latmask snart! Fast mentalt har jag varit på högvarv sedan jag klev upp, så jag är väl rent tekniskt mer aktiv än det faktiskt ser ut... Jag vill tacka Johan för råden jag fick under förmiddagen, och jag lovar att jag ska hålla det färskt i minnet. Tyvärr så är det raka motsatsen mot tidigare råd jag mottagit från andra håll... Så jag är lite förvirrad just nu... Men jag antar att det löser sig förr eller senare!

Ridning i morgon, ska bli skoj... Hoppas att det fortsätter gå lika bra som de två första gångerna, för då kanske jag törs ge mig ut i skogen en sväng nästa vecka! =) I morgon lutar det iaf fortfarande åt ridhuset...

Slapp i soffan ikväll igen... Kanske ska försöka vara lite nyttig och städa lite igen och diska lite till... Får se vad energin och intresset räcker till....

Nadja... Fjortis eller inte... Det som sägs i bilen stannar i bilen, inte sant!? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0