Uppdatering av kvällen

Tell all the dreams that you have let slip right through your hands
Do you feel lost inside of someone else's life

And we're not gonna live forever
Can you tell me is it now or never
I'm not gonna make up your mind

I don't wanna live without you
And I don't wanna live a lie
We'll never know till we try
Yeah we'll never know till we try

Failure is the only way to learn till you've come undone
The rest will never find out what they might have been

And we're not gonna live forever
Can you tell me is it now or never
I'm not gonna make up your mind

I don't wanna live without you
And I don't wanna live a lie
We'll never know till we try
Yeah we'll never know till we try

So don't tell me sometime just where did we go wrong, yeah

And we're not gonna live forever
Can you tell me is it now or never
I'm not gonna make up your mind

I don't wanna live without you
And I don't wanna live a lie
We'll never know till we try
Yeah we'll never know till we try

(Lifehouse, We'll never know)



Friskis-passet var ungefär som förväntat... Jag hade kass kondition, koordination och styrka... Men vaf* vi var omkring 300 pers med varierad kopskännedom, så jag tänker inte be om ursäkt för mig! Lite trist bara att man ska vara så grymt kass =P Om jag bara fortsätter kanske jag blir bättre, alla är vi väl nybörjare i början!? Jag försökte iaf! Och jag är ganska säker på att det kommer att infinna sig lite träningsvärk i morgon! =)

Ska helt klart fortsätta med passen, nu under sommaren när det endå är gratis! Jag ska ju endå vara hemma, så vad spelar det för roll!? Det är ju bara ett bra sätt att bli lite starkare i kroppen och kanske orka ytterligare lite mer! =) Kan ju kännas bra i höst, när ridningen drar igång på riktigt, att vara i ganska bra fysisk form!

Glömde en sak tidigare när jag skrev i bloggen, något jag lovat.... Nämligen;
Dagens Nadja-rapport; Plockade in Zeleia idag, för att tvätta såret. Såg fint ut, men flugorna stör ju lite så klart! Det finns något som man ser mer än såret nu, och det är hennes söta mage =P Shit vad hon har njutit av betet! =) Hon är inte så liten och tanig iaf! =P

Film i sängen i kväll iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0