Nadjas "ta fram mobilen"

Vem ringde du senast ?
Mamma
Vem ringde dig senast ?
Mamma
Vad står det i ditt 4:e mottagna sms ?
*Håll i er nu...* Greken ville ha sex med en brud på jobbet, men hon hade redan en pojkvän. En dag var Greken så frustrerad att han gick fram till henne och sa "Jag ger dig 1000 kr om jag får ha sex med dig" Men hon tackade nej. Greken sa "Jag är snabb. Jag slänger pengarna på golvet, du böjer dig ner, och  jag är klar när du plockat upp dom". Hon tänkte efter en stund och sa at thon måste kolla med sin pojkvän. Hon ringde pojkvännen och berättade historian. Pojkvännen sa då, "be om 2000 kr och plocka upp dom så fort att han inte hinne rkomma ur brallorna." Hon gick med på förslaget. Halvtimme hade gått och pojkvännen väntar på att hon ska ringa. Så efter 45 min ringer pojkvännen och frågarvad som hände. Hon sa, Grekjäveln betalade i mynt! ;)
Vem skickade ditt 12:e mottagna sms ?
Erica Tengström
Vad står det i ditt 6:e mottagna sms ?
*Håll i er igen ;)* Piloten ropar ut i sitt meddelande i planet men glömmer att stänga av micken, han suckar lägger upp fötterna och säger till sin andrepilot: det skulle sitta fint med en kopp kaffe och en avsugning! Hela planet hör honom en flygvärdinnarusar mot cockpit för att stänga av micken. En passagerare skriker GLÖM INTE KAFFET!!
Vad står det i ditt 10:e skrivna sms ?
Haha, tänker jag inte berätta! ;P
Vad står det i ditt senaste skrivna sms ?
Jättebra, tack! Cathrin
Har du några utkast ?
Nepp, inga
Vad är ditt rekord på snake ?
Jag har inte det...
Vad har du för kontakter som börjar på J ?
Jacob, Jenny, Jenny, Jessica, Johan och John
Har du privat nr just nu ?
Nepp
Hur många låtar har du på din mobil ?
3, tror jag....
Vad har du för bakgrundsbild ?
Orchidéer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0