Kväll 1

Nu har Yran dragit igång på allvar och på plats är jag! =) Var ut första kvällen igår och det var skoj, hade kunnat vara bättre men det var klart godkänt iaf! Inledde kvällen med en liten kort "förfest" hos Jenny, sedan gick vi in till stan. Snook fick inleda kvällen och shit vad dom är bra och SNYGGA!!! =P En skön spelning där, sedan gick jag och Jenny ner till tivolit en sväng (hittade en "nalle" som jag SKA ha!). När vi gick där nere och kikade så hörde Sandra av sig och vi slöt upp med henne, Martin och hans vänner. Tillsammans med dom hamnade vi på stortorget och Moneybrother. Därifrån gick vi (jag och Jenny alltså) ner och lyssnade på Calaisa en stund... Sedan gick vi till tivolit en sväng till, där vi slöt upp med andra vänner. Med dom gick vi på Lasse Lindh och därefter var det dax att ta sig hem... Var hemma 3 och nu är jag redan vaken och ska försöka ta mig upp till stallet om en stund...

Ska träffa syrran på stan senare... Kändes lite väl tungt faktiskt... Men vad gör jag inte för henne en stund... =) Skulle ha tvättat lite också, men det verkar få stå tillbaka en dag till...Orkar inte kliva upp så tidigt för att tvätta och eftersom jag ska iväg snart så hinner jag inte med tiden 12-17 (som jag hade bokat) om det inte fortfarande är tomt när jag kommer hem, isf tvättar jag det allra viktigaste...

Nä, nu är det att snygga till sig lite som ligger på schemat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0